Reklamacije, povrat robe i novca

Reklamacije i povrati

U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke.

Kupac je dužan uputiti reklamaciju e-mailom na podrska@naturavita.hr, pismeno u zakonskom roku od 15 dana ili putem našeg online Obrazac za jednostrani raskid ugovora.

Pravo na povrat

Nedostaci za koje Prodavatelj ne odgovara

  • Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati
  • Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati Kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao Kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari
  • Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao Kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao Prodavatelj djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti (potrošački ugovor)
  • Prodavatelj odgovara za nedostatke koje je Kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike

Pregled stvari i vidljivi nedostaci

  • Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti Prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada
  • Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, Kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti Prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada
  • Ako je Kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a Prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju Kupac je dužan Prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata
  • Kod potrošačkih ugovora potrošač kao Kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti Prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak

Jednostrani raskid ugovora

Da bi Kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti NATURA VITA LUKA d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka.

Kupac je dužan uputiti reklamaciju e-mailom na podrska@naturavita.hr, pismeno u zakonskom roku od 15 dana ili putem našeg online obrasca za jednostrani raskid ugovora 

U Izjavi je potrebno navesti: broj računa, datum računa, ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte.

Ako Kupac jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada NATURA VITA LUKA d.o.o. zaprimi kupčevu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je Kupac odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena.

Povrat novca bit će izvršen na račun Kupca koji će Kupac navesti u svojoj Odluci o jednostranom raskidu Ugovora. U slučaju da Kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca NATURA VITA LUKA d.o.o. može izvršiti tek nakon što roba bude vraćena ili nakon što bude dostavljen dokaz da je roba poslana nazad.

Kupac je dužan robu predati ili je poslati na adresu NATURA VITA LUKA d.o.o., Kašinska 9, 10 360 Zagreb – Sesvete, Hrvatska, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora.

Izravne troškove povrata robe Kupac mora snositi o svom rošku. Kupac se moli da prije raskida Ugovora nazove na broj telefona +385 98 605040 ili se javi na podrska@naturavita.hr kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U slučaju spora obavještavamo Vas da možete koristiti mehanizme izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova pokretanjem postupka izvansudskog rješavanja spora podnošenjem prijave tijelu nadležnom za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koja djeluju u Republici Hrvatskoj (Sudu časti Hrvatske gospodarske Komore, Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj Komori).

Internetsko rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju je moguće riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.